luni, 3 ianuarie 2011

”2011” promisiuni...

 Draga 2011,

 cu ocazia intrarii tale in scena, mi-am promis: sa zambesc cu ochii si sufletul de cel putin 2011 ori, sa cred cu putere ca, indiferent cat ar fi de greu, POT sa-mi implinesc visele, sa-mi deschid mintea spre cel putin 2011 lucruri,locuri si oameni minunati, sa citesc cel putin 2011 articole, carti, idei fabuloase, sa descopar 2011 motive de bucurie in tot ceea ce ma inconjoara, sa spun cu modestie si drag nedisimulat de 2011 ori ”te iubesc”, sa accept ca, din 2011 cauze, mai am de asteptat (si asta nu inseamna stagnare), sa privesc oamenii in ochi, sa am ocazia sa rostesc 2011 cuvinte frumoase, sa-mi ostoiesc setea nebuna de calatorii prin cel putin 2011 poze-suvenir surprinse cu pasiune (doar) de fotograf, sa inteleg ca ”NU” este o optiune doar pentru cei lasi si ca intotdeauna exista minimum 2011 :D solutii la probleme ce par de nerezolvat, sa ascult cu toate simturile linistea, sfaturile (utile), pasarile din fata blocului meu, si, nu in ultimul rand, sa-mi ascult sufletul. Intotdeauna are ceva interesant de spus!

Niciun comentariu: